یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

سهراب

چیزها دیدم در روی زمین

کودکی دیدم ماه را بو می کرد

قفسی بی در دیدیم که در آن رو شنی پر پر می زد

نردبانی که از آن عشق می رفت به بام ملکوت

من زنی را دیدم نور در هاون می کوبید

ظهر در سفره ی آنان نان بود

 سبزی بود

 دوری شبنم بود

 کاسه ی داغ محبت بود

من گدایی دیدم در به در می رفت اواز چکاوک میخواست

و سپوری دیدم که به یک پوسته ی خربزه می برد نماز

بره ای را دیدم باد بادک میخورد

من الاغی دیدم ینجه را می فهمید

در چراگاه نصیحت گاوی دیدم سیر

شاعری دیدم هنگام خطاب به گل سوسن می گفت شما

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

روانشناسی بالینی 88 شیراز چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.balini88shiraz.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوب و دوستانه ای دارید
ما بالاخره بعد از یکسال وبلاگ کلاسیمون رو راه انداختیم البته درسته شروعش با جزوه فیزیولوژی اعصابه اما ادامش اینطوری نمیمونه به هر حال ما لینکتون کردیم شما مختارید
شاد و پیروز باشید

مریم دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

آخرین رتبه قبولی سال قبل ارشد روانشناسی بالینی سمنان چند بوده؟؟

سلام دوست عزیز

من اطلاع چندانی ندارم...

روان شناسی 88 سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.basps88.blogfa.com

وبلاگتون عالیه

مریم چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

کسی نمیتونه جواب منو بده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد