یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

لحظه ی دیدار ...

سلام...


امروز با آلبوم تکنوازی پیانوی لحظه ی دیدار از آندره مرادیان از پیانیست های ارمنی کشورمون اومدم.


سبک زیبای پیانوی این آلبوم واقعا قطعات اون رو شنیدنی و دلنشین کرده.


لینک ها در تاریخ 30 اردیبهشت 1395 تعویض و تصحیح گردید

*لینک های بدون ف.ی.ل. ت. ر اضافه شدند*



این آلبوم از اون آلبومایی نیست که توی اینترنت و یا دست هر کسی یافت بشه!!!

اگر فقط کمی شمه ی موسیقیایی داشته باشین از دانلودش پشیمون نمیشین.


لینک بدون فیلتر :


1- شب و روز                 2- اندوه                   3- لک لک ها


4- چنگ                       5- نسیم                  6- نازلی


7- دله یامان                 8- گل بارون               9- بر روی صخره ها


10- لحظه دیدار             11- انزلی                 12- بازگشت


13- نوبار، نوبار             14- مرغ قاصد             15-زمزمه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


لحظه ی دیدار




۱- شب و روز۲- اندوه۳- لک لکها
۴- چنگ۵- نسیم۶- نازلی
۷- دله بامان۸- گل بارون۹- بر روی صخره ها
۱۰- لحظه دیدار۱۱- انزلی۱۲- بازگشت
۱۳- نوبار‌٬ نوبار۱۴- مرغ قاصد۱۵- زمزمه

نظرات 20 + ارسال نظر
می گل چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://telesmsky.blogfa.com

سلام خسته نباشین
یه سوال داشتم.
یعنی به عبارتی یه سایت خوب و درست حسابی برای گرفتن یوزر .پسورد و آپدیت کردن آنتی ویروسم میخواستم برای nod32 هرچی تو گوگل گشتم بیشترشون به روز نبود و معتبر نبودن و آپدیت نمی شد . خواستم ببینم شما سایتی رو میشناسی که بهم بگی.
ممنونم

سلام...
سلامت باشین.. از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدید ممنونم.

من چند تا راه رو برای شما میگم خودتون بهترینشو انتخاب کنین.

راه اول در صورتی که سرعت اینترنتتون دایل آپه خیلی بیشتر به دردتون می خوره.

۱- یک برنامه ای هست به نام Nod Login . این برنامه وقتی اجرا بشه خودش به طور اتوماتیک یوزر و پسورد جدید رو از سرورهای سایت خودش می گیره و بروز می کنه...

برای اینکه برنامه بتواند کار خود را به درستی انجام دهد حتما باید در در تنظیمات آنتی ویروس و در قسمت Exclusions مسیر نصب برنامه یعنی 'C:\Program Files\UlisesSoft' را اضافه کنید و همچنین Web access protection را غیر فعال کنید.

فقط می مونه که شما روی آیتم آپدیت کلیک کنین و والسلام...
شما از اینجا می تونین این برنامه رو دانلود کنین که حجمشم حدوده 1 مگابایته.
http://dl.softgozar.com/Files/Software/NodLogin_10.0.2_x86x64_softgozar.com.exe

اگه سرعتتون کمی بیشتر باشه از این دو روش می تونین استفاده کنین:


2- باید سرور آپدیت این نرم افزار را بر روی http://dl.softgozar.com/eset_upd_softgozar تنظیم کنید و بدون نیاز به هیچ Username و Password با اتصال به اینترنت آنتی ویروس خود را به روز کنین.


شرح کامل:

نرم افزار NOD32 یا Smart Security را اجرا کنید. در ستون سمت چپ بر روی Setup کلیک کنید. بر روی گزینه Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. اگر چنین گزینه ای نبود بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کرده و yes را بزنید و بعد بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. به قسمت Update بروید. بر روی Edit کلیک کنید. در قسمت Update Servers آدرس http://dl.softgozar.com/eset_upd_softgozar را وارد و Add را بزنید. OK و بار دیگر OK را بزنید. به قسمت Update در نرم افزار بروید و بر روی Update Virus Signature Database را بزنید.
چون هر دفه آپدیت رو از اول انجام میده کمی سرعت میخواد...
ولی دیگه زحمت یوزرنیم و پسورد هم نداره!!!


3- این روش که خودم ازش استفاده می کنم شاید برای خیلیا مقرون به صرفه نباشه!!!
می تونین فایل های آپدیت شده رو به صورت هفتگی دانلود کنین و آدرسشو توی سرور آپدیت نرم افزار وارد کنین.
سایت های زیادی هستن که این فایل ها رو هفتگی و یا کمتر برای دانلود میزارن.
از جمله www.softgozar.com و ........

روش کار هم به این طریقه :

1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

2- فولدر بدست آمده را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.

3- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.

4- به قسمت Update‌ بروید.

5- بر روی Edit کلیک کنید.

6- مسیر فایلهای Update مانند C:\ESET Update را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.

7- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

8- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

این روش در صورت بالا بودن سرعت به تمام دردسرهای بالا ترجیح داده می شه...


امیدوارم تونسته باشم بهتون کمک کنم... پیروز و موفق باشید
با تشکر
Psyhoman

خودم چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

سلام
چه خوب دستتون درد نکنه
ولی حجمشون تقریبا بالاست و با این اینترنت ذغالی خیلی طول میکشه بخام همرو دانلود کنم...
راستی می تونم یه سوال کامپیوتری بپرسم؟
درباره ی نرم افزار xp mode چیزی میدونید؟
شنیدم بااین نرم افزار میشه Windows XP رو در محیط windows 7 داشت؟
یعنی می تونم با نصب xp mode نرم افزاری رو که فقط با xp باز میشه با windows 7 باز کنم؟؟؟؟؟

سلام..
یادتون باشه که اگه ماهی کمتر از ۱۰ هزار تومن ناچیز!!! تقبل کنین دیگه از شر اینترنت ذغالی٬ اشغال دائم تلفن!!! ٬ هزینه های هنگفت و اعصاب خوردی های مکرر حتی در بالا آوردن صفحه ی ایمیل خلاص می شین!!!
من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دم کیفیت رو قربانی سرعت پایین دوستان کنم!!!!
این از این...
در ضمن ازتون تشکر می کنم که مکررا به وبلاگ خودتون سر می زنید و در تماس هستید..
در مورد XP Mode هم باید بهتون بگم که تمام چیزهایی که گفتین درسته و امکان این کار وجود داره.
البته!!! چند چیز هست که باید بهشون توجه داشته باشین...
اولین چیز خیلی خیلی مهم نوع نسخه ی ویندوز 7 شماست!!
مایکروسافت این نسخه ها رو منتشر کرده که به ترتیب کمترین کارایی تا بیشترین به صورت زیره :
Starter
Home Basic
Home Premium
Professional
Enterprize
Ultimate
برای اینکه بفهمین شما از کدوم نسخه استفاده می کنین کافیه بر روی Computer راست کلیک کرده و سپس بر روی آیتم properties کلیک کنید. صفحه ای باز می شه که در قسمت بالای آن در قسمت Windows Edition نسخه ی ویندوزتون رو نوشته.

اگه نسخه ی ویندوز شما پایین تر از Professional هست نمی تونید این برنامه رو نصب کنید!
در غیر اینصورت باید برنامه رو دانلود کنید که حجمش در حدوده 450 مگابایته!!! که البته با اینترنت ذغالی بعید می دونم بشه دانلودش کرد!!! و از همه مهمتر این برنامه رو از کمتر خدمات کامپیوتری ای می شه تهیه کرد!!!
می مونه سفارش اینترنتی !!!
ولی واقعا ارزشش رو داره!! چون برنامه ای نبوده که من نتونم باهاش اجرا کنم!!! کاملا یک ویندوز XP سرویس پک 3 رو داخل ویندوز 7 خودمون داریم.
همین...
موفق باشین
Psyhoman

خودم چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

سلام
در مورد adsl بارها اقدام کردم ولی نتیجه ای نگرفتم[ بهانه های مختلف شرکتها مثل اشباع بودن منطقه و ...!!!]
خب در مورد توضیحاتتون خیلی ممنون
متاسفانه ویندوز من Ultimate , این نرم افزار موسیقی هم از شرکتش هم پرسیدم تنها با XP باز میشه
به هر حال خیلی ممنون بابت توضیحاتتون

یه نکته ای رو توجه نکردین!!!
پایین تر از Professional یعنی windows Home و stater !!!!!!! نه Ultimate که آخرین ورژن این سیستم عامله!!!!!!!!!!!!!!!
انشالا که زمانی می رسه که دیگه همه همینطوری که آب و برق و گاز دارن، adsl هم خواهند داشت.

خودم چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

درست می فرمایین متوجه نشدم
مرسی
به هر حال باید سفارش بدم
در اون موردم که فرمودین فکر کنم منظورتون سال ۱۴۰۴ باشه!!!!!!!!!
من که چشمم آب نمی خوره با این دولت

می گل چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://telesmsky.blogfa.com

سلام
یه دنیا ممنون از توضیحات کامل و مفیدتون.
فکر میکنم روش دوم برای من مناسب تر باشه.
از همین روش استفاده کردم.
بازهم ازتون تشکر می کنم
منو از سرچ تو این سایت اون سایت برا گرفتن یوزر پسورد رها کردید.
واقعا لطف کردید.
همیشه موفق و سربلند باشید.

خواهش می کنم...
قابلی نداشت

یاس پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

خیلی قشنگ بودن
مثل سه تار بود

ممنون از اینکه اهمیت دادین.
موفق باشین

وحید چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام ممنون که این اثر زیبا رو گذاشتین . پس من باید خوشحال باشم که استاد مرادیان استاد من در یانو هست . از ایشون باید نهایت استفاده رو کنم . این شد که دنبال کار هاشون گشتم تا سری بعد که پرسیدن از کارهای من چیزی گوش دادی من بگم بله :D

سلام. خیلی خوشحالم که از این آلبوم خوشتون اومد. فقط خواهشا وقتی به استاد میگین که آثارشونو گوش دادین نگین که دانلود کردین!!! شاید ناراحت بشن و ما رو نفرین کنن!! بسیار متشکرم

گوشه نشین چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://gosheneshin.mihanblog.com

سلام

از وبلاگ خوبتون تشکر می کنم.

لینک های دانلود این آلبوم مثل اینکه ف-ی-ل-ت-ر هستش.

می شه خواهش کنم اصلاح کنید؟

آخه من خیلی دنبال این آلبوم گشتم و پیداش نکردم.

مخصوصا قطعه نسیم.

موفق باشید.

با سلام. ممن.ن از حضورتون. ج.ابیه رو براتون ایمیل زدم

متین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

بسیار از شما سپاسگزارم

واقعا چطور ممکن بود این آلبوم قدیمی و نایاب به گوش ما برسد؟

البته ای کاش روی CD منتشر شده بود و کیفیت صدای بهتری داشت

به هر حال قدردان شما هستم.

سلام
ممنون از انتخابتون
نسخه ی CD این آلبوم تو بازار موجود نیست! من خودم از روی کاست تبدیل کردم.
موفق باشید

وحید شنبه 29 مهر 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

یک دنیا ممنون
خیلی خوشحال شدم.

ساسان پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام
با هزار امید و آرزو آمدیم و امان از فیلتر شدن لینک دانلود آهنگها(لحظه دیدار).لطفا یک راهنمایی کنید

سلام
ممنون از نظرتون
لینک های بدون ف. ی. ل.. تر جایگزین شدند
شاد باشید

مهران دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام
سالها قبل که فایل های (ام پی تری) خیلی همه گیر نشده بود، در جستجوی این کاست تمام نوار فروشی ها رو جستجو کردم.
وقتی در پیچ شمیران تهران از فروشنده "مهران" سراغ اونو گرفتم در جوابم گفت تا کی بخواد، من که غافلگیر شده بودم از خوشحالی تو پوستم نمی گنجیدم.

و باز از سالها پیش ، هر از گاهی به دنبال این آلبوم اینترنت رو زیرورو می کردم.
تا اینکه امروز در صفحه شما حسابی غافلگیر شدم.
دستتون درد نکنه - موفق باشید
مهران

agha جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 03:59 ق.ظ

باتشکرازشما

agha جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 04:00 ق.ظ

سایت شماعالیه

مهدی سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام من همه جا را زیر و رو کردم این آلبوم نایابه و هیچ کجا هم گیر نمیاد، متاسفانه لینکاش کار نمیکنه، من خیلی دوست دارم دانلودش کنم، چکار کنم لینکاش کار نمیکنه؟

رسول یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

بسیار عالی

محمد جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام دوست عزیز، ممنون از زحمتت وبلاگ خوبی داری، من هم میتونم این آلبوم زیبا رو داشته باشم؟

وحید یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام. اول خیلی ذوق کردم که به یه آرزوی دیرینه رسیدم و دیگه میتونم این آلبوم و به ویژه آهنگ نسیم رو دانلود کنم. ولی متأسفانه تمام لینکهایی که گذاشتین خراب بودن. نمیدونم که هنوز هم وبلاگ شما فعاله یا نه. اگر که جواب مثبته، محبت کنید و لینک سالم این آلبوم رو برای من ایمیل کنید تا همیشه دعا گوی شما باشم.
با تشکر فراوان

محمد چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام، میشه بی زحمت لطفا آلبوم رو ایمیل کنید؟ خیلی گشتم...ممنون میشم

ایدا زمانی پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام. خوشحال میشم اثار را دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد