یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

سلام

سلام بر دوستان دانشجوی دانشکده 

البته اگه کسی باقیمونده باشه که بیاد اینجا و بخونه 

از دانشکده چه خبر؟

نظرات 10 + ارسال نظر
mahyar جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

با سلام خدمت دانشجویان روانشناسی سمنان. من اولین باره به وبلاگتون سر میزنم. یه سوال دارم. شما چیزی راجع به پدیده ی ترانس سکشوال یا همون اختلال هویت جنسی (تی اس) میدونین؟ استاداتون بهتون دربارش گفتن؟
یا تاحالا یه مورد اینجوری دیدین؟

باتشکر.

salam dooste Aziz. shoma etela'ati mikhain mitunin az ma beporsin
dar zemn ekhtelale hoviate jensi ba trans sexual fargh dare. va in do ba homosexual ha, fargh daran
beine hameye inha tafavot haye asasi vojood dare

یک دوست دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام-دانشکده دیگه مثل سابق نییییییییییییییییییییییییییست

mahyar دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام مجدد. راستش من خودم ترنسم یا حداقل فکر میکنم که هستم (اف تو ام=جسم زنونه و روح پسرونه) و در این مورد مشکلات زیادی دارم. خانواده هم شرایط منو نمی پذیرن و همش میخوان منو تغییر بدن تا باعث رفتن آبروشون پیش فامیل نشم. من 19 سالمه و چهار ساله که بهمراه خانواده سمنان زندگی میکنم (سمنانی نیستیم). و مشکل اصلی منم همینجاست. اگه هنوزم مثل چهار سال قبل تهران بودیم الان اوضاع اینجوری نبود و تنها نبودم. ترنسای زیادیو میشناسم که تهران یا مشهد یا شهرای بزرگ دیگه زندگی میکنن و به نظرم وضع اونا خیلی از من بهتره. اونا تو شهرای بزرگ به دکترهای روانشناس و روانپزشک باتجربه ی زیادی دسترسی دارن. به راحتی تی اس های دیگه رو پیدا میکنن و به هم کمک و راهنمایی میکنن و یا با هم دوست میشن. مردم شهرای بزرگ آزادترن و محیط و دانش آموزا و مردم تهران با سمنان خیلی فرق میکنه و اونجا بازتره و خیلی تی اسای اف تو ام رو میشناسم که دوست دختر دارن و براحتی به دختر مورد علاقشون ابراز عشق بکنن و باهاش دوست شن و حتی قرار ازدواج بذارن. به حالشون خیلی حسرت میخورم چون هم تنها نیستن هم انگیزه برای عمل دارن و هم خیالشون از زندگی بعد عملشون راحته. همچنین بعضی تی اسا رو میشناسم که میرن موقتا دوست پسر میگیرن تا به هویت و گرایش جنسیشون مطمئن شن. من خیلی تو اینترنت سرچ کردم و هیچ تی اس دیگه ای تو سمنان پیدا نکردم. من فعلا ازتون سه سوال دارم. آیا شما تو سمنان ترنسی میشناسین ؟ من میخوام برای مشخص شدن تکلیفم تو سمنان به یه روانشناس یا روانپزشک خوب و باتجربه که تی اس دیده باشه یا اطلاعاتش کامل باشه و باهاش راحت باشم مراجعه کنم. آیا چنین روانشناسی در سمنان هست ؟ (چون من با بیان حضوری مشکلم پیش یه روانشناس راحت نیستم و تا حدی خجالت میکشم). و سوال سوم) کاری به چیزایی که روانشناسا به ترنسا تو مطب میگن ندارم. شما روانشناسا و دانشجوها واقعا به ترنسا با چه دیدی نگاه میکنین ؟ مثلا آیل ترنسا رو روانی و یه چیز تو مایه های شخصیت اول فیلم گاو که با وجود جسم انسانی میگفت گاوه میبینین ؟ (ناراحت نمیشم میخوام واقعیتو بدونم). یه سوال دیگه هم دارم بعدا میپرسم. شرمنده طولانی شد.

تحلیلگران جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://stat.iran.sc

تحلیلگران مشاور و ارائه دهنده ی خدمات آماری از قبیل پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری، مقالات و...

سحر سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

تا ما بودیم همه چی عالی بود الن که افتضاحه

سلام
خوب هستید؟
همه چیز هم عالی نبود ...

۱۱۱۱۱ سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

یادش بخیر حیف که زود گذشت
من که هیچ خبری ندارم
به نظرم دوره ی خودمون عالی بود کاش می شد قرار گذاشت یه روز خاص بچه های ورودیای سالای قبل جمع میشدن تو دانشکده

بله خیلی خوب میشد ...
شما هماهنگ کن همین ورودی خودمون 10 نفر جمع بشن بقیه پیشکش...:)

یک دوست پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام-با ۱۱۱۱۱ کاملا موافقم

سلام یک دوست
شما خودتونو معرفی نمیکنی؟

انجمن روان شناسی پیام نور یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://psy88.blogfa.com

بیا برای فرج روز و شب دعا کنیم
دل امام خویش را ز خود رضا کنیم
عزیز فاطمه، مهدی(ع) دلش پر ز خون است
بیا که بهر خدا از خدا حیا کنیم

پیشاپیش نیمه شعبان مبارک

نازنین جمعه 12 مهر 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام دوستان. اگه مایل هستید برای کنکور کارشناسی ارشد درس بخونید به این سایت یه سر بزنید. خیلی جالبه
www.3gaam.com

امید هاشمی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://omidhashemi894.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز. ممنون بابت وبلاگ خیلی خوبتون .
ببخشید میشه رشدکاریکاتوری رو توضیح دهید؟ولطفا معضلات اجتماعی مربوط به اون رو نام ببرید.
ممنون بابت تمامی زحماتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد