یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

رفع مشکل در سیستم جدید سایت آموزش

با سلام.


از آنجا که سیستم سایت آموزش دانشگاه سمنان هم به سیستم گلستان پیوست مشکلاتی برای عده ای از دانشجویان بوجود آمده است که یکی از مهمترین آنها برخورد با صفحه ی زیر می باشد.

هنگام برخورد با صفحه ی زیر می تونید بر روی لینکی که با فلش مشخص شده است کلیک کرده و به ادامه کار بپردازید. و یا اینکه فایلی رو که خود سایت معرفی کرده رو دانلود کنید که دیگه با این Error مواجه نشین.


از انتخاب واحد هم هنوز خبری نیست!! حتی سر فصل دروس ارائه شده نیز بر روی سایت بارگذاری نشده!


در صورت اعلام زمان انتخاب واحد در اسرع وقت شما دوستان عزیز رو مطلع می کنم.

با تشکر فراوان



نظرات 2 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

سلام
حالا اینا که خوبه و قابل حل.
یه ۳ روزی هست برای ورود هم Error میده!!!
من که شنیدم 22،23ام انتخاب واحده، امیدوارم تا اون موقع حداقل لیست دروس بیاد!
البته شاید این تاریخ هم درست نباشه ها. من اینطوری شنیدم
آموزش هم که لااقل قبلا گوشی رو برمیداشت بعد می گفت نمی دونم و ... دیگه الان گوشی رو هم برنمی دارن!...
منم هر روز سر میزنم و اگه خبری شد کامنت میذارم.
حکایت انتخاب واحد ما هم، هر ترم حکایتی است.... کاری که خیلی ساده و قابل برنامه ریزیه برای ما انگار شاخ غول شکستنه.
واقعا که خنده داره...

خودم دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

دوباره سلام
الان که رفتم دیدم سایت آموزش به حالت قبل برگشته و از سیستم گلستان خبری نیست!!!!!!!!!!
تاریخ انتخاب واحد و بقیه موارد هم آمده!

خیلی خیلی ممنونم از اینکه ما رو با خبر ساختین...
Psyhoman

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد