یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

آزمون هوش هیجانی بار - اُن (Bar - On)

 EQ عبارت است ازهوش هیجانی افراد که شامل توانایی کنترل حالتهای اضطراب آور و همچنین کنترل واکنشهاست . دارا بودن هوش هیجانی بالا در افراد به معنی پر انگیزه و امیدوار بودن آنها به کار در جهت رسیدن به اهداف است. به طور کلی EQ یک مهارت اجتماعی است که شامل همکاری با دیگران ، کاربرد احساسات در روابط و توانایی رهبری بر سایر افراد است.



بهترین و قابل استناد ترین پرسشنامه برای سنجش این عامل که در ایران هم با آزمون بین ۵۰۰ نفر هنجار شده است تست بار اٌن است.


مدل هوش هیجانی "بار-‌ اُن"


"بار- اُن" در سال ۱۹۹۷ مدلی چندعاملی برای هوش هیجانی تدوین کرده است. ازنظر وی هوش هیجانی شامل «مجموعه‌ای از توانایی‌ها، کفایت‌ها و مهارت‌های غیرشناختی است که توانایی فرد را برای کسب موفقیت در مقابله با احتیاجات و فشارهای محیطی تحت تاثیر قرار می‌دهد». صفات هیجانی در این نوع هوش رکن اساسی است که آن را از هوش شناختی متمایز می‌کند. هوش هیجانی فرد یک عامل مهم در تعیین توانایی موفقیت در زندگی است و به طور مستقیم سلامت روانی وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هوش هیجانی همچنین با سایر تعیین‌کننده‌های مهم در توانایی فرد برای موفقیت در مقابله با اقتضائات محیطی مانند شرایط و پیش آمادگی‌های زیستی- طبیعی، استعداد عقلی- شناختی و واقعیت‌ها و محدودیت‌های درحال تغییر محیط نیز ترکیب می‌گردد (بار-اُن، ۱۹۹۷- نقل از امینی‌ها، ۱۳۸۴).

"بار-اُن" (۲۰۰۰) نشان داد که افراد دارای سن و جنس متفاوت نیم‌رخ‌های بهره هیجانی متفاوتی دارند. هوش هیجانی حداقل تا سن میانسالی افزایش نشان می‌دهد. افراد در دهه ۴۰ و۵۰ بهره هیجانی بالاتری نسبت به جوان‌ترها و مسن‌ترها دارند.

حاجی‌زاده (۱۳۸۳)، به نقل از جک بلاک، زنان و مردان با هوش هیجانی بالا را چنین توصیف می کند:

مردان با هوش هیجانی بالا، در روابط اجتماعی؛ متعادل، شاد و سرزنده‌اند و در مقابل افکار نگران‌کننده یا ترس‌آور مقاوم‌اند. آنان ظرفیت بالایی برای تعهد و سرسپردگی برای مردم یا اهداف خود داشته، مسئولیت پذیر، دلسوز و با ملاحظه‌اند. چنین افرادی با خود، دیگران و اجتماع احساس راحتی دارند و از زندگی عاطفی غنی برخوردارند.

زنان باهوش هیجانی بالا، علاقه‌مندند که احساساتشان را مستقیما بیان کنند، راجع به خود مثبت فکر می‌کنند و مانند مردان هم گروه خود، اجتماعی و گروه‌گرا هستند. اینان شاد و آسوده خیال‌اند و به ندرت احساس نگرانی و گناه می‌کنند، زندگی برای آنان سرشار از معنا است و برای این‌که بتوانند شوخ طبع، خودانگیخته و درمقابل تجارب عاطفی پذیرا باشند، به قدر کافی با خود راحتند.

هوش هیجانی آگاهی از احساس و استفاده از آن برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب در زندگی و توانایی تحمل کردن ضربه‌های روحی و مهار آشفتگی‌های روحی است، توانایی پس راندن افسردگی و یاس در هنگام تفکر و امید داشتن است (گلمن به نقل از پارسا، ۱۳۸۲).

"بار- اُن" هوش هیجانی را مشتمل بر۵ مولفه می‌داند که با استفاده از پرسشنامه بهره هیجانی "بار- اُن" سنجیده می‌شود و این ۵ مولفه دارای ۱۵ خرده مقیاس است. 


● مولفه‌های هوش هیجانی:

بنا به تعریف "بار- اُن" از هوش هیجانی، هوش هیجانی در ۵ حیطه دارای ۱۵ مولفه است:

۱) حیطه درون فردی؛ شامل ۵ مولفه خودآگاهی هیجانی، قاطعیت، حرمت نفس، استقلال و خودشکوفایی.

۲) حیطه برون فردی؛ شامل ۳ مولفه همدلی، روابط میان فردی و مسئولیت‌پذیری.

۳) حیطه سازگاری؛ شامل ۳ مولفه حل مساله، واقعیت سنجی و انعطاف پذیری.

۴) حیطه کنترل استرس؛ شامل ۲ مولفه تحمل فشار و کنترل تکانه.

۵) حیطه خلق کلی؛ شامل ۲ مولفه خرسندی و خوش‌بینی.


▪ خودآگاهی هیجانی

منظور از "خودآگاهی هیجانی"شناخت خود، هیجان‌ها و علت به وجود آمدن آن‌ها، لایه‌های عمیق احساسات و هیجان‌ها، ارتباط افکار و هیجان‌ها با هم است.

بسیاری از اوقات مسائلی ما را می آزارند، ولی در واقع نمی‌دانیم چرا از این موضوع تا این حد احساس آزردگی کرده‌ایم. بنابراین شاید تا مدت‌ها این ناراحتی در خاطر باقی بماند، بدون آن‌که بتوانیم برای رفع آن کاری کنیم. در حالی‌ که اگر افراد دارای خودآگاهی هیجانی باشند، می‌توانند به علت اصلی ناراحتی‌های خود پی ببرند و چاره‌ای برای آن بیندیشند.


▪ قاطعیت

قاطعیت توانایی بیان احساسات، عقاید و افکار خود (مثلا پذیرش خشم، صمیمیت و... ) به صورت آشکار است؛ هرچند که این احساسات و عقاید خوشایند یا ناخوشایند باشند و اتخاذ تصمیم راسخ و روشن حتی اگر به قیمت محروم ماندن از مزایایی باشد و یا اجرای آن برای فرد از لحاظ عاطفی مشکل باشد. به بیان دیگر قاطعیت یعنی توانایی بیان و احقاق حق خود بدون خشونت و پرخاشگری.


▪ حرمت نفس

پذیرش خود به ‌عنوان شخصی ارزشمند، احترام به خود و دوست داشتن خود به آن‌ گونه که هستیم. یعنی با تمام قابلیت‌ها وتوانایی‌ها، ضعف‌ها و محدودیت‌ها، و درکل تمام نکات مثبت و منفی به معنای حرمت نفس است. انسان‌ها زمانی می‌توانند از حرمت نفس لازم برخوردار باشند که خود را به عنوان یک موجود با توانایی‌ها و امکانات محدود که امکان اشتباه کردن را دارد، بپذیرند. در این صورت خود را به خاطر انجام یک خطا تحقیر نکرده و بی ارزش و نالایق نمی‌پندارند.


▪ خودشکوفایی

منظور از خودشکوفایی تلاش برای شکوفاکردن استعدادهای بالقوه خود ازطریق اهداف مشخص و درازمدت و در عین حال قابل دستیابی است که، تا فرد خود را به صورت کامل نشناخته و از خود رضایت نداشته باشد، میسر نمی‌شود.


▪ استقلال

استقلال به حالتی اشاره دارد که در عین حال که فرد از دلبستگی برخوردار است، متکی و وابسته به دیگران نیست. در تصمیم‌گیری‌هایش نظر دیگران را جویا می‌شود، اما درنهایت خود تصمیم گیرنده است. به عبارتی استقلال، خود هدایت‌گری و خودکنترلی و عدم وابستگی عاطفی است.


▪ همدلی

همدلی توانایی درک کردن و شناخت احساس دیگران و بی تفاوت نبودن نسبت به آن‌ها است و این‌که بتوان خود را به جای دیگری گذاشت و از دریچه فکر او به موقعیت نگریست. این احساس که ما را وا می‌دارد به فرد نابینایی در رد شدن از خیابان کمک کنیم و یا این‌که با دیدن ناراحتی و یا بیماری یکی از اعضای خانواده خود بلافاصله به یاری او می‌شتابیم و بار او را به دوش می‌کشیم، بیانگر همدلی ماست.


▪ روابط میان فردی

توانایی برقراری ارتباط با دیگران و حفظ این ارتباطات و تاثیر گذاری بر آن‌ها، توانایی صمیمیت و محبت و انتقال دوستی، که خود مستلزم خویشتن‌داری، همدلی و مهارت در ابراز احساسات است، در روابط میان فردی مدنظر است.


▪ مسئولیت پذیری

توانایی ابراز خود به عنوان فردی همکار، کمک رسان و سازنده درگروه‌های اجتماعی تحت عنوان مسئولیت‌پذیری مشخص می‌شود. این توانایی مستلزم مسئول بودن شخص است. افراد مسئول در روابط بین فردی خود مسئول‌اند و می‌توانند دیگران را بپذیرند و استعدادهایشان را به نفع جمع به کار گیرند.


▪ انعطاف پذیری

منظور از انعطاف پذیری توانایی منطبق ساختن عواطف، افکار و رفتار با موقعیت‌ها و شرایط و توانایی کلی در سازگاری با شرایط نا آشنا، غیرقابل پیش بینی و پویا است. در عصر کنونی که با حضور تکنولوژی؛ تغییر، از ویژگی‌های غیرانکار زندگی است، عدم انعطاف‌پذیری و انطباق با شرایط جدید، مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می‌کند. افراد منعطف از تعصب و پیش‌داوری جلوگیری می‌کنند و در برابر شیوه‌های جدید گشاده‌رو و صبورند.


▪ حل مساله

توانایی شناسایی وتعریف مشکل وخلق و انجام راه حل‌های موثر و انگیزه برای به کارگیری حداکثر توان مقابله با مشکلات تحت عنوان حل مساله مشخص می‌شود. برخی افراد یک راه حل را در ذهن دارند و برای حل تمامی مشکلات خود بی‌توجه به بقیه مسایل همان یک راه را به کار می‌گیرند و مسلما نمی‌توانند نتایج خوبی را حاصل کنند.


▪ واقعیت سنجی

واقعیت سنجی شامل درک موقعیت کنونی، تلاش برای حفظ شرایط درست وتجربه رویدادها آن‌گونه که واقعا هستند، به دور از خیالبافی و رویا پردازی است. به عبارت کلی واقعیت سنجی به معنای توانایی درک موقعیت جدید است.


▪ تحمل فشار

توانایی مقاومت در برابر رویدادها و موقعیت‌های فشارزا بدون توقف، همراه با سازگاری فعال و مثبت بدون از پا درآمدن را، تحمل فشار می‌گویند.

به عبارت دیگر "تحمل فشار" قابلیت انتخاب روش‌هایی برای سازگاری با فشار و چاره ‌جویی و یافتن راه حل‌های مناسب و داشتن نگرش خوش‌بینانه به توانایی خود در برخورد با موقعیت‌های جدید برای غلبه بر مشکل به ‌دور از هیجانات شدید است.


▪ کنترل تکانه

بارها شاهد عصبانیت‌های شدید اطرافیان خود بوده‌اید، طوری‌که تعجب شما را بر انگیخته، که چرا این موضوع تا این حد او را خشمگین کرده است و یا چرا او نامتناسب با موقعیت و این چنین تند واکنش نشان داد؟ توانایی به تاخیر انداختن تکانه، وسوسه انجام عملی، تحت عنوان کنترل تکانه نامگذاری شده است. این توانایی شامل قابلیت پذیرش تکانه‌های پرخاشگرانه، خودداری وکنترل خشم است. در واقع خویشتن‌داری و توانایی مهار احساسات و به تعویق انداختن کامروایی درجهت رسیدن به هدف مشخص را کنترل تکانه گویند.


▪ خرسندی

منظور توانایی لذت بردن از زندگی خود و دیگران و داشتن رضایت از زندگی است. به‌طور کلی خرسندی با شادی و نشاط رابطه دارد. به عبارت دیگر زمانی که افراد از زندگی خود احساس رضایت داشته باشند، شادی را تجربه خواهند کرد.


▪ خوش بینی

توانایی روشن دیدن زندگی و داشتن نگرش مثبت، حتی در زمان بداقبالی که نشان دهنده امید به زندگی است. منظور از خوش بینی، ساده انگاری نیست؛ مهم این است که واقعیت‌ها را زیبا دید.


آزمون هوش هیجانی بار اُن

نرم افزار این آزمون رو براتون گذاشتم که دانلودش کنید.

تمام سؤال ها با گزینه ها به صورت کامپیوتری پرسیده می شه و نتایج آزمون نمایش داده میشه.

فقط می مونه تفسیرش که اون با خودتونه.


دانلود نرم افزار هوش هیجانی بار اُن


 * توجه داشته باشید که برای ورود به نتایج آزمون این نرم افزار از رمز MBM (به صورت حروف بزرگ) استفاده نمایید


** این نرم افزار از سایت Behghadam.com تهیه شده است.


پرسش های آزمون نیز برای استفاده شما دوستان در ذیل آورده شده است :


  • به نظر من برای غلبه بر مشکلات باید گام به گام جلو رفت.
  • لذت بردن از زندگی برایم مشکل است
  • سعی می کنم بدون خیال پردازی واقعیتها را بپذیرم.
  • به راحتی با دیگران دوست می شوم.
  • من توانایی تسلط بر شرایط دشوار را دارم.
  • بیشتر مواقع به خودم اعتماد دارم.
  • دوست دارم شغلی داشته باشم که در آن من تصمیم گیرنده باشم .
  • می توانم بدون تنش زیاد با مشکلات مقابله کنم.
  • می توانم برای اینکه به زندگی خودم سرو سامان بدهم حداکثر تلاش را بکنم.
  • نسبت به عواطفم اعم از منفی یا مثبت آگاهم.
  • تمام اطلاعات را درمورد آن جمع آوری کنم.
  • کنترل کردن عصبانیت برایم مشکل است.
  • شروع کردن دوباره یک کار برایم مشکل است.
  • کمک کردن به دیگران را دوست دارم.
  • می توانم احساسات دیگران را به خوبی درک کنم.
  • خندیدن برایم سخت است
  • هنگام کار کردن با دیگران بیشتر پیرو افکار آنها هستم تا خودم.
  • نمی توانم به خوبی فشارها را تحمل کنم.
  • در چند سال گذشته کمتر کاری را به نتیجه دلخواه رسانده ام.
  • کمک به دیگران به خصوص اگر توان آن را داشته باشم برایم
  • هنگام تلاش برای حل یک مشکل راه حلهای مختلف را در نظر گرفته
  • به خوبی با دیگران همراهی می کنم.
  • به سختی می توانم احساسات عمیقم را با دیگران در میان بگذارم.
  • دیگران نمی فهمند که من چه فکری دارم.
  • به اغلب کارهایی که انجام می دهم خوشبین هستم.
  • برای خودم احترام قائل هستم.
  • دوستانم می توانند مسائل خصوصی خودشان را با من در میان بگذارند.
  • می توانم مخالفتم را با دیگران ابراز کنم.
  • هنگام مواجهه با مشکل اول از هر اقدامی دست نگه داشته و فکر می کنم.
  • فرد با نشاطی هستم.
  • عصبی هستم و این برایم در محیط کار مشکل ایجاد می کند.
  • به سختی می توانم فکرم را در مورد مسائل تغییر دهم.
  • کسالت بار نیست.
  • تمایل ندارم با آنچه در اطرافم می گذرد روبرو شوم ، از برخورد با آنها طفره می روم.
  • روابط صمیمانه متقابلی ) دوطرفه) با دوستانم دارم.
  • حتی در موقعیتهای دشوار ، معمولا" برای ادامه کار انگیزه دارم.
  • نمی توانم خودم را اینطور که هستم بپذیرم.
  • ترجیح می دهم دیگران برایم تصمیم بگیرند.
  • احساس می کنم کنترل اضطراب برایم مشکل است.
  • از کارهایی که انجام می دهم راضی نیستم.
  • به سختی می فهمم چه احساسی دارم.
  • نه گفتن برایم مشکل است.
  • .سپس بهترین را انتخاب می کنم ،
  • دیگران به من می گویند هنگام بحث آرامتر صحبت کن.
  • به آسانی با شرایط جدید سازگار می شوم.
  • به کودکی گمشده کمک می کنم ، حتی اگر در آن موقع کار مهمی داشته باشم.
  • به اتفاقاتی که برای دیگران می افتد توجه دارم
  • تصمیم گیری برایم مشکل است.
  • می دانم در شرایط دشوار چگونه آرامشم را حفظ کنم.
  • از زندگیم راضیم.
  • در تصورات و خیال پردازیهایم قرار می شوم.
  • با دیگران رابطه خوبی دارم.
  • هیچ چیز در من علاقه ایجاد نمی کند.
  • از احساسی که دارم آگاهم.
  • معمولا" انتظار دارم مشکلات ختم به خیر شوند ، هرچند گاهی چنین نمی شود.
  • از اندام و ظاهر خود راضیم.
  • کم صبر هستم.
  • میتوانم عادات قبلی خودم را تغییر دهم.
  • اگر لازم باشد با زیر پا گذاشت قانون از موقعیتی فرار کنم، این کار را می کنم.
  • نسبت به احساسات دیگران حساس هستم.
  • می توانم به راحتی افکارم را برای دیگران بگویم.
  • تمایل به مبالغه گویی در مورد خودم و وقایع دارم.
  • به نظر دیگران من فردی اجتماعی هستم.
  • تصمیم گیری کنم.
  • اهل شوخی هستم
  • در انجام کارها به دیگران وابسته ام.
  • رویارویی با مسائل ناخوشایند برایم مشکل است.
  • به تواناییم برای مقابله با دشوارترین مسائل اطمینان دارم.
  • از شیوه نگرشم به مسائل و تفکر در مورد آنها راضی هستم.
  • بدجوری عصبانی می شوم.
  • معمولا" تغییر ایجاد کردن در زندگی روزانه برایم سخت است.
  • حتی الامکان کارهایی را به عهده می گیرم که برایم لذت بخش است.
  • حتی هنگام آشفتگی از آنچه در من اتفاق می افتد آگاهم.
  • هنگام بررسی نقاط ضعف و قوتم، باز هم احساس خوبی در مورد خودم دارم.
  • هنگام عصبانیت زود از کوره در می روم.
  • اگر مجبور به ترک وطنم باشم ، سازگاری برایم دشوار خواهد بود.
  • به نظر من پایبندی یک شهروند به قانون مهم است.
  • از جریحه دار کردن احساسات دیگران خودداری می کنم.
  • مشکل می توانم از حق خودم دفاع کنم.
  • هنگام مواجه با شرایط دشوار سعی می کنم در مورد راه حلهای ممکنه فکر کنم.
  • افسرده هستم.
  • فکر می کنم من به دیگران بیشتر احتیاج دارم تا دیگران به من.
  • مضطرب هستم.
  • در مورد آنچه در زندگی می خواهم انجام دهم فکر خوب و مشخصی ندارم.
  • به سختی می توانم از امور برداشت صحیحی داشته باشم.
  • به سختی می توانم احساساتم را بیان کنم.
  • با دوستانم روابط صمیمی برقرار می کنم.
  • قبل از شروع کارهای جدید معمولا" فکر می کنم شکست خواهم خورد.
  • قادرم احترام به دیگران را در شرایط مختلف حفظ کنم.
  • دیدن رنج دیگران برایم سخت است.
  • به نظر دیگران من نمیتوانم احساسات و افکارم را بروز دهم


نحوه نمره گذاری

از آنجا که گزینه ها بر روی یک طیف 5 درجه ای لیکرت تنظیم شده اند نمره گذاری از 5 به یک (کاملا موافقم 5 و کاملا مخالفم 1) و در بعضی سؤالات با محتوای منفی یا معکوس، که در جدول زیر با علامت X مشخص شده اند از یک به 5 (کاملا موافقم 1 و کاملا مخالفم 5) انجام می شود. نمره کل هر مقیاس، برابر با مجموع نمرات هر یک از سؤالات آن مقیاس و نمره کل آزمون برابر با مجموع نمرات 15 مقیاس می باشد. کسب امتیاز بیشتر در این آزمون، نشانگر موفقیت برتر فرد در مقیاس مورد نظر یا در کل آزمون و بر عکس می باشد. مثلا کسب امتیاز بالاتر در مقیاس خودابرازی، نشان دهنده خودابرازی بیشتر در فرد است.




** لطفا لینک خراب را در بخش نظرات همین پست گزارش کنید. با تشکر

نظرات 34 + ارسال نظر
moh3en پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

خودم پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

سلام پست خوبی بود ممنون
نرم افزار رو گرفتم و سوالات رو هم زدم ولی بعضی از آیکون هاش قابل خواندن نیست ( منظورم زبانشه!)
نمیدونم مشکل از کجاست؟!

سلام

مشکل از زیان ویندوزته! یعنی قسمت Encoding !

برای اینکار اگه از ویندوز ویستا و یا سون استفاده می کنی که حتما اینطوره باید بری توی قسمتی به نام control panel.
این قسمت از توی قسمت Start قابل دسترسیه.
بعد از اینکه وارد کنترل پنل شدی اونوقت باید در قسمت Clock, Language and region ، بر روی گزینه ی change keyboards or other input methods کلیک کنی.
حالا به گزینه ی administrative وارد شده و گزینه ی Change system locale رو به Persian تغییر می دین.
الان تقریبا کار تموم شده ولی برای اینکه کار از محکم کاری عیب نکنه در منوی بالا بر روی گزینه ی Formats رفته و اون رو به Persian تغییر دهید (البته احتمال زیاد این گزینه پرشین هست)
حالا می تونین بر روی Apply کلیلک کنین و سپس ok و دیگه مشکلتون رفع شده.
اگه یک در هزار مشکلتون رفع نشده بود یه ری استارت کنین دیگه حله.

در نهایت اگه نشد!!!!!! باید ویندوزتون عوض شه که به دردسرش نمی ارزه..

پیروز ، موفق و سربلند باشید...
Psyhoman

خودم جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

سلام
واقعا دستتون درد نکنه بابت توضیحاتتون
امتحان کردم و زبان سیستم هم عوض شد ولی مشکل حل نشد
یعنی هنوز آیکون های ابتدایی Enter - Exit ( فکر کنم همین باشند!!!!) همچنان ناخوانا هستند
به هر حال با کوشش و خطا زبان این آیکون ها رو هم یاد گرفتم دیگه!!
ممنون از شما

خواهش می کنم.
ایام بکام
Psyhoman

من دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام خسته نباشید
میشه ژرسشنامه ی هویت شغلی دیلاس رو با نمره گذتریشو تو وبلاگ بذارید
خیلی فوریه
اگه لطف کنید ممنون میشم

مری پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

خیلی نرم افزار جالبی بود . کاش زودتر می دیدمش!

من پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام اومدید دانشگاه دیگه به روز نمیکنید ؟
اگه میشه پرسشنامه ی هویت شغلی دیلاس با نمره گذاریشو تو وبلگ بذارید

اشکان یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

تو رو خدا زود تفسیر و طریقه نمره گذاری را هم در سایت قرار دهید. خیلی احتیاج دارم....................

علیخ یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

خیلی ممنون خیلی با حال بود
آیتم ها شماره ندارند واسه همین نمیشه متوجه شد که کدوم سوال به کدوم خرده مقیاس تعلق داره این خیلی مهمه میشه لطفا یه توضیحی بدی ممنون میشم

HOSSIN دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام و با تشکر از اینکه نرم افزار هوش هیجانی را برای دانلود در وبلاگ خوتان قرار دادید . رمز ورود به نتایج را که وارد می کنم جواب نمی دهد حتی به صورت حروف بزرگ لطفا راهنمایی کنید.
متشکرم

سلام...
از اینکه به ما سر زدید متشکرم.
ابتدا tab رو گرفته بعد حروف رو وارد کنید...
با تشکر
Psyhoman

سحر دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

با سلام
اول از مطالب خوبتون متشکرم.
لینکی که برای دانلود گذاشتین کار نمیکنه.
اگه میشه نمره گذاریشم بزارین ممنون میشم.
بازم مرسی

بیچاره یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

منم به روش نمره گذاریش احتیاج دارم برای پایان نامه ام حالا چه کار کنم؟؟؟؟؟؟خودم یه نمونه از این پرسشنامه رو دارم ولی خیلی نامفهومه سردر نمیارم

دانشجو یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

نرم افزاری که برای دانلود گذاشتید فیلتره

مری خانم سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://dinoravan.blogfa.com

خیلی خوب بود مرسی

اسد سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا نحوه نمره گذاری و تفسیر تست هوش هیجانی بار - آن را برام ایمیل کنید - ممنون

shirin یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 07:42 ق.ظ

salam///
afsiro nore gozariye in azmono mizarid...
mamnoont

گلنوش پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

salam
man be in porseshname kheili ehtiyaj daram mishe vasam befrestidesh merc
in email mane:
fgolnoosh@yahoo.com
ye donya mamnoonam

دانشجو پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

سلا ممن به روش نمره گذاری این ژرسش نامه نیاز دارم نمونه این رو دارملطفا راهنمایی کنید ممنون

سال اخری پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام من به کلید نمره گذاری این پرسش نامه نیاز دارم خود این پرسش نامه رو دارملطفا راهنمایی کنید

الهام یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام دوستان.من دانشجوی روانشناسی بالینی اصفهانم.بهتون تبریک میگم بخاطرچنین وبلاگ پرباری............خداقوت.منکه راغب شدم بازم ب وبلگ سر بزنموووووووووووویاحق

razieh چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

با سلام. در این کتاب ازمون چند سوالی باراون ( نمره گذاری و تفسیر ) توضیح داده شده است؟ 133 یا 360 یا 90؟

زری چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام خیلی ممنون خوب بود به شرطی که کلید و تفسیر پرسشنامه بارآن را هم می آوردید.

روانشناس پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام دوستان عزیز
برای دریافت پرسشنامه ها و آزمون ها و روش نمره گذاری به سایت زیر مراجعه کنید :

http://psytest.blogfa.com

هر کی باشه چی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

نحوه ئنمره دهی را قرار بود بزودی بزارید چی شد صد سال گذشت

sahel شنبه 29 مهر 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://clinicalpsychology89.mihanblog.com

veblag khobi darin
b veb e ma ham sar bezanin..doos darim nazar bedin

زینب امیری دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام . میشه خواهش کنم که پرسشنامه دیلاس و راهنمای آن را برای من ایمیل کنید اگه در اختیار دارید. ممنون.

نرجس دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام. کلید نمره گذاری آزمون هوش هیجانی هنوز گذاشته نشده در حالی که این مطلب در تاریخ شهریور ۸۹ نوشته و روی سایت قرار داده شده. لطفا نسبت به قرار دادن کلید نمره گذاری سریعتر اقدام کنید. همچنین کلید نمره گذاری آزمون شخصیت مایرز بریگز رو هم به صورت فایل پی دی اف در اختیارمون قرار بدهید خیلی خیلی ممنون میشیم.

SARA سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

نحوه ی نمره گذاری و تفسیر پرسشنامه هوش هیجانی باران

شیدا برزو سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام خسته نباشید بابت مطالب خوبتون متشکرم
متاسفانه قادر به دانلود نرم افزار هوش هیجانی بار اُن نیستم اگه ممکنه به ایمیلم بفرستید متشکر

حمید شنبه 15 آذر 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

لینک دانلود نرم افزار هوش هیجانی باران خراب است لطفاً اصلاح کنید مرسی

مهتاب جمعه 21 آذر 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

مرسیییی

سمانه جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام خسته نباشید.ممنون میشم راهنمایی کنید تا پرسشنامه بار-ان طوری تغییر بدم تا برای کارکنان بیمارستانم قابل استفاده باشه

Samaneh پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام میشه بکید کدوم سوالا برای کدوم مولفه ها هست ممنون میشم

کیمیا جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 06:28 ب.ظ

عصبانی:

زهره پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
لطف می کنید نسخه انگلیسی پرسشنامه را هم بگذارید.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد