یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

آری خورشید بار دیگر درخشیدن آغاز میکند.

Things might look a little cloudy now
اکنون زندگی کمی تیره و تار می نماید




But they will get better soon.
اما دیری نمی گذرد که همه چیز بهتر خواهد شد




Just remember that it is true:
فراموش مکن:




It take rain to make rainbows,
تا باران نباشد رنگین کمانی نیست




Lemon to make lemonade,
تا تلخی نباشد شیرینی نیست




And some times it takes difficulties
و گاه همین دشواری هاست




To make us stronger and better people.
که از ما انسانی نیرومند و شایسته تر می سازد.






The sun will shine again soon…….. you will see.
خواهی دید.....
آری خورشید بار دیگر درخشیدن آغاز میکند.





نظرات 7 + ارسال نظر
psyhoman دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

قشنگ بود... خصوصاً متن زیبای لاتینش... ولی یه چیزی..
نوشته های تو چقدر امیدوارانه به دنیا نگاه می کنن...!! در صورتی که خورشید من نه قبلاً و نه دوباره درخشیدن آغاز نکرده و نخواهند کرد.!!!
در کل متشکرم....

وروجک دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

خواهش می کنم

نمی دونم شاید به این اعتقاد نداشته باشید که هر طور بیندیشی همون پیش می آد

اما من به این نتیجه رسیدم....

در ضمن....

آدما رو نمی شه از ظاهرشون قضاوت کرد

وروجک دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

dont judje the book by it cover

psyhoman دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

Thanks... It was enough convencing

آدم برفی سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://adamak1.blogfa.com

من فقط یه سوال می کنم : اینا شعاره یا واقعا درسته ؟

مهدیه یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

خیلی دلم میخواد باور کنم
خیلی سعی کردم که باور کنم
ولی نمیدونم چرا پایان شب سیه ....

سهراب سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 05:47 ق.ظ http://parazit.blogfa.com

سلام بهبه عجب وبلاگ پر محتوا و زیبایی زدند ایندوستان
همشهری پدرم
شادو پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد