یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

آزمون شخصیت

یه آزمون شخصیت (مایرز - بریگز) بسیار کامل .... فقط کافیه یه کم حوصله به خرج بدین... من که

نداشتم اگه شما خواستین می تونین امتحانش کنین... Click

 

نظرات 7 + ارسال نظر
engineer چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://own-sea.tk

سلام دوست عزیز
اینطور که می بینم توی ویلاگت تبلیغی نذاشتی
این خیلی بده چون به این صورت استفاده از زحماتت نمی کنی
شاید اصلا قصدت از زدن وبلاگ سود نبوده
ولی حالا که میشه چرا سود نکنی
منم تا چند وقت پیش در وبلاگم تبلیغات نمیزاشتم
ولی الان فهمیدم که اشتباهی کردم می تونستم تا الان خیلی سود کنم
ولی به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت دیر نیست
و در این سایت عضو شدم
سیستم سایت به گونه ای هست که شما برو روی وبلاگت تبلیغات اونها رو می زاری و اونا در عوض هر کلیکی که بر روی تبلیغات از سوی بازدیدکنندگان بشه به شما پول می دن
تازه هر کس رو هم معرفی کنی به سایت ( یعنی همین کار یکه من دارم می کنم البته اگر شما افتخار بدین) باز یک پولی هم اونجوری می گیری
پس عجله کن
برای ثبت نام روی وبسایت کلیک کن
به وسیله این لیتک هم می تونی ثبت نام کنی
http://www.oxinads.com/index.php?a=7499

وروجک چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

جالب بود

ولی

خیلی زیاد بود......

katibe دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

خیلی عالی بود
ولی مثل اینکه جز ما سه نفر کس دیگه ای تو این دانشکده با اینترنت اشنا نیست

وروجک شنبه 15 تیر 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام

خوبید؟؟

من یه پیشنهادی دارم

میگم که شاید علت بازدید کم از وبلاگمون به خاطر به روز رسانی

یعنی تو گوگل یا یاهو به روز رسانی میشه مثل بلاگفا؟؟؟

اگه نمی شه می تونیم یه وبلاگ گروهی تو بلاگفا بزنیم!

شاید بهتر شه......

یلدا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.javooni-yalda.blogfa.com

خیلی غالی بود
دستتون درد نکنه

مریم یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

دوست خوب من از بچه های دانشکده شما نیستم ولی دارم استفاده می کنم از مطالب خوبتون

ممنون خیلی

نظر لطفتونه
از اینکه به وبلاگ خودتون سر می زنین ما رو خوشحال می کنین

غریبه چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام و ارادت

می دونین چرا این جور وبلاگ ها خریدار نداره ؟ آخه تواین مملکت به اون چیزهایی که نیاز های همون روزشونو تامین می کنه بیشتر بها می دن !!! مثل صنف اغذیه پوشاک و ... ولی مطب روانشناس ها تخته شده یا باید دنبال یه کاسبی دیگه باشن.
افراد آنلاین تو یه سایت غیر اخلاقی که اغلب IP ها مال کشور ایران بود باور نکردنیه. ( البته خودم برای فضولی رفتم ) اون وقت چون همشون مشکل روانشناسی دارن و باید به این سایت مراجعه کنن ولی . . .

سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد