یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

رمضان ...

آنگاه پیامبر اکرم وظیفه ی روزه داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران و احترام به سالخوردگان و ترحم به کودکان و صله ارحام و حفظ زبان و چشم و گوش از حرام و مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی و نماز و توبه و صلوات و تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفتند

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام-ماه خوبی ها مبارک

فقط یک دوست میاد اینجا نظر میده

زهرا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

شب خوش:

من از دانشجوهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستم.و به دنبال تشکیل یه گروه EQ برای دانشگاه خودم هستم.و به دنبال گروه های مشابه تو داشنگاه های دیگه هستم.
مایلم از تجربیات دانشگاه شما در مورد گروه های EQ.TA.............استفاده کنم.
ممنون میشم تجربیاتتون با من شریک بشید.
لطفن با ایمیل در ارتباط باشیم.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد