یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

آزمون های روانشناسی

با سلام...

دوستان عزیز از اینکه همچنان ما را در این وبلاگ همراهی نموده اید کمال تشکر را دارا هستیم.


بزودی آزمون های روانشناسی و نرم افزارهای مربوطه در اختیار شما دوست گرامی قرار خواهد گرفت.


با ما همراه باشید... با تشکر 


psyhoman

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

با سلام و احترام
بر خود لازم دیدم برای مطالب خوب و آزمون هایی که در اختیار دیگران قرار می دهید از شما تشکر کنم. چرا که فکر میکنم این جمله اولین بار در دین ما مطرح شده که ذکات علم نشر آن است در حالی که عملا کمتر به آن توجه می کنیم. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

علی اصغر رومینا دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

واقعا کارتون درسته با آرزوی موفقیت برای شما-اگه امکان داره کلیه آزمونهای روانشناسی رو برام ارسال کنید

ناهید چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام خسته نباشید . من آزمون خودشیفتگی NPI رو نیاز دارم . از کجا میتونم پیداش کنم ؟ لطفا جواب رو میل کنید
ممنون

نیایش شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام میشه آزمون هوش معنویم بذارین.اگه میشه برام لینکشو ایمیل کنین .ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد