یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

پنجره نگاه

زن و مرد جوانی به محله جدیدی اسبا‌ب‌کشی کردند. روز بعد ضمن صرف صبحانه، زن متوجه شد که همسایه‌اش درحال آویزان کردن رخت‌های شسته است و گفت:«لباسها چندان تمیز نیست. انگار نمیداند چطور لباس بشوید. احتمالآ باید پودر لباس‌شویی بهتری بخرد.» همسرش نگاهی کرد اما چیزی نگفت هربار که زن همسایه لباس‌های شسته‌اش را برای خشک شدن آویزان می‌کرد زن جوان همان حرف را تکرار می‌کرد تا اینکه حدود یک ماه بعد، روزی از دیدن لباس‌های تمیز روی بند رخت تعجب کرد و به همسرش گفت: «یاد گرفته چطور لباس بشوید. مانده‌ام که چه کسی درست لباس شستن را یادش داده!»

مرد پاسخ داد: «من امروز صبح زود بیدار شدم و پنجره‌هایمان را تمیز کردم!»

نظرات 6 + ارسال نظر
می گل سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://telesmsky.blogfa.com

خیلی قشنگ بود عزیزم.

دانشجو جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://iust-ie88.blogfa.com

سلام
من ورودی امسال صنایع دانشگاه علم و صنعتم . بعد از قبولی دانشگاه تازه میل و علاقه شدیدم رو نسبت به روان شناسی یافتم این احساس به قدری قوی است که گاهی منو از درس دانشگاه باز می دارد.
خیلی دوست داشتم با چند تن از بچه های روان شناسی ارتباط داشته باشم و بتوانم از تجربیاتشون استفاده کنم. مخصوصا در زمینه مطالعه کتاب و اینکه از کجا باید شروع کنم. یه نکته دیگه این که تو وبلاگ گاهی یه چیزایی در مورد روان شناسی می نویسم خوشحال میشم یه نگاهی بندازین و در صورت خطا و اشتباه منو راهنمایی کنید.

مریم سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام.
میخواستم بدونم با رتبه ۲۵۰ میتونم سمنان قبول شم یا نه؟
خیلی برام مهمه اگه میشه کمکم کنید.

مریم سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

میخواستم بدونم آخرین رتبه قبولی ارشد سال گذشته چند بوده؟

وحید دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://zehnekhamush.blogfa.com

سلام من از گروه مهندسی هستم و دانشجو سمنان
ولی به رشته شما علاقه دارم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

بهاره (پزشکی ۸۷ سمنان ) چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.valfajr26.blogfa.com

سلام . قشنگ بود . وبلاگ خوبی دارید . به وبلاگ منم سر بزنید :
وبلاگ انتقادی - طنز : www.valfajr26.blogfa.com
وبلاگ علمی پزشکی : www.pezeshk026.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد