یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

دوباره سلام

راستی تولد دوسالگی وبلاگتون هم مبارک باشه 

موفق و پیروز باشین 

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://aeenemehr.blogfa.com

سلام
نرگس هستم .خوشحالم که با شما آشنا شدم
راستش موقعی که داشتم پرسشنامه ی ۸ عاملی آلپورت رو سرچ می کردم با وبلاگتون آشنا شدم
می خواستم بدونم آیا شما می تونید این پرسشنامه رو برام پیدا کنید.اگه این کار رو بکنید بزرگترین کمک دنیا رو به من کردید.فکر کردم شاید توی کتابهاتون یا منابعتون یه همچین پرسشنامه ای رو که من برای پایان نامه ام نیاز دارم بتونید برام پیدا کنید.
از آشناییتون هم خوشحالم.اگه دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید.مواقع بی کاری اونجا فعالیت می کنم.
اگه تونستید این پرسشنامه رو برام پیدا کنید به آدرس
n_golsephid@yahoo.com میل کنید.
ممنون از همکاریتون
امیدوارم بتونم یه جوری جبران کنم
مانا باشید

با سلام خدمت شما دوست گرامی...
به علت مصادف شدن با ایام نوروز متاسفانه نمی شه پرسشنامه رو براتون فراهم کنیم!!! شما از روز ۱۴ فروردین به این وبلاگ مراجعه کنید و پرسشنامتون رو بگیرید.
با تشکر از تشریف فرماییتان

خودم یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://sokhani-nist.blogfa.com

مبارک باشه
ولی چرا اینقدر کم آپ می کنین
مطالب خوبم که می دونم زیاد دارید
پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

vorujak چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 05:30 ب.ظ

ممنون از حضور دوبارتون...

زیبا بود

psyhoman شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام محمود جان عزیز...
از اینکه مجددا برای وبلاگ خودت پست دادی ممنونم...
وقت کردی یه حالی هم از ما بپرس.... ؛-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد