یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

راهی ساده برای تبدیل انواع فرمت های متنی

فرمت‌های PDF، XPS، CSVT،HTML فرمت‌های متن‌های رایانه‌ای هستند که کاربران رایانه با آنها برخورد کرده‌اند، اما گاهی اوقات راه ساده‌ای برای ویرایش درون آنها سراغ ندارند

به گزارش از سایت همشهری، http://www.cometdocs.com می‌تواند به این کاربران کمک کند. این سرویس آنلاین که مقر آن در کانادا است، به کاربران امکان می‌دهد بیش از 50 نوع فرمت فایل را به یکدیگر تبدیل کنند.  



 

این بدان معناست که یک فایل PDF را فقط به فاصله چند کلیک ماوس می‌توان به یک فایل Word، text یا HTML تبدیل کرد.

برای استفاده از این سایت شما فقط کافی است بر روی فایل مورد نظر کلیک کرده، فرمت مقصد را انتخاب نمایید و سپس آدرس ایمیل بدهید.

پس از انجام تبدیل متن، یک لینک برای دانلود به آن آدرس ایمیل ارسال می‌شود. اگر فورا پیام ایمیلی را دریافت نکردید، پوشه اسپم‌تان را چک کنید. گاهی اوقات ایمیل‌های این سایت از آن پوشه سر در می‌آورند.

استفاده از این سرویس آسان است و ارایه نمادها به کاربران بین‌المللی امکان می‌دهد به سادگی از آن استفاده کنند.

کسانی که نمی‌خواهند آدرس ایمیل‌شان لو برود می‌توانند از همین سایت یک ایمیل مجانی بگیرند و نامه‌های الکترونیک‌‌شان را در همین آدرس دریافت کنند .

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بهرامی چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام منم دانشجوی همون دانشکده ی...... هستم اگه امکان داره اسم وبلاگمو لینک کنین
http://www.pilaanemast.blogfa.com

خودم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام .میشه ابتدایی تر توضیح بدی ن چه جوری پی دی افو به وورد میشه تبدیل کرد ؟
من میرم تو سایتش فایلمو انتخاب میکنم خطا میده

علی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.ariansystem.net/software/automation/

با سلام و خسته نباشید

ممنونم از سایت خوبتون اطلاعات خوبی داخلش گذاشته اید
سوالی که دارم در مورد تبدیل انواع فرمت متنی است ، مشکلی که دارم اینه که از این امکان فرمت متنی تا به حال چندین بار استفاده کرده ام مخصوصا برای تبدیل پی دی اف به ورد. منتها زیاد نتیجه مطلوبی نگرفتم. سوالم حالا این است اینطوری که شما زحمت کشیدید مطرح کردید یعنی من پی دی اف و ایمیل رو در سایت ذکر شده قرار دهم حله ؟ شما میدونین چقدر زمان میبره تا ایمیل کنن؟ اگر امکان داره در این مورد بیشتر توضیح بدید و اگر امکانش براتون وجود نداره ، بهم معرفی کنید که از چه چه سایت های دیگری هم میتونم استفاده کنم و نتیجه بگیرم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

بازهم از مطالب خوبتون در مورد تبدیل انواع فرمت متنی تشکر می کنم.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد