یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

یادگار سال ها تحصیل روانشناسی

..................Only About Psychology.................

برای تو که هزار باز میمردم اما نمی دبدی

..:: آرام ولی ساکت ::..

..:: تمام می شوم شبی فقط به من اشاره کن ::..

عشق ان نیست که یک دل به صد یار دهی .عشق ان است که صد دل به یک یار دهی!!

در دلم ارزوی امدنت میمیرد رفته ای, اینک اما ایا باز میگردی؟؟ چه تمنای محالی دارم خنده ام میگیرد!!

افسوس, ایا چه کس تو را از مهربان شدن با من مایوس میکند؟!

خوب خوب نازنین من! نام تو مرا همیشه مست میکند بهتر از شراب بهتر از تمام شعرهای ناب! نام تو, اگر چه بهترین سرود زندگیست من تو را به خلوت خدایی خیال خود: ((بهترین بهترین من)) خطاب میکنم بهترین بهترین من !

خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم گفته بودم عاشقم حرفمو پس میگیرم خیال نکن نباشی کارم دیگه تمومه لیلی فقط تو قصه اس جنون دیگه کدومه تو برده ای میخواستی که حرفتو بخونه به پای تو بشینه برای تو بمونه!

اتش عشق,,,, شبی !!! شعله زدو جانم سوخت.......

روزی که به دونیا اومدی هوا ابری نبود ولی بارون میومد می دونی چرا؟ چون که فرشته ها گریه میکردند که یکی ازشون کم شده...

آدمک آخردنیاست بخند/آدمک مرگ همینجاست بخند/دست خطی که تورا عاشق کرد/شوخی کاغذی ماست بخند/آدمک خر نشوی گریه کنی /کل دنیا سراب است بخند/آن خدایی که بزرگش خواندی/بخدا مثل تو تنهاست بخند.

نگاهم یادباران کرده امشب مرا سردرگریبان کرده امشب فریاد من ازاینوان نیست دلم یادرفیقان کرده امشب!!

ای مسافر ! ای جدا ناشدنی ! گامت را آرام تر بردار ! از برم آرام تر بگذر ! تا به کام دل ببینمت .بگذار از اشک سرخ گذرگاهت را چراغان کنم .آه ! که نمیدانی ... سفرت روح مرا به دو نیم می کند ... و شگفتا که زیستن با نیمی از روح تن را می فرساید ...

وداع نمی شنوی ؟! باران هنگام طوفان را که می بینی ! آری باران اشک بی طاقتم را که می نگری ...من چه کنم ؟ تو پرواز می کنی و من پایم به زمین بسته است ... ای پرنده ! دست خدا به همراهت ...اما نمی دانی ... نمی دانی که بی تو به جای خون اشک در رگهایم جاریست ...
از خود تهی شده ام ... نمی دانم تا باز گردی مرا خواهی دید ؟؟؟

متشکرم
برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

به السودا بگین خیلی دوسش دارم...

vorujak پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد